Cum poți să devii o persoană căutată și respectată în social media

Publicat de dragosbalan pe

Poate că utilizezi Facebook sau o altă platformă de socializare pentru a-ți dezvolta afacerea și te-ai întrebat …  cum să creezi articole valoroase care să-i determine pe oameni să te urmărescă și să dea share informațiilor furnizate de tine.

Sunt trei zone pe care este necesar să le acoperi pentru ca ceea ce publici să fie considerat valoros și să creeze angajament în social media.

1. Oferă valoare unui public țintă

Unul dintre principiile de bază ale marketingului este să știi precis cui te adesezi.

Ferește-te să publici conținut aleatoriu în speranța că astfel vei capta oricum atenția cuiva. Nu funcționează!

Deci prima cheie este să îți definești clar nișa ta de interes. Care sunt oamenii pe care vrei să-i atragi prin articolele postate de tine?

Întrebările de bază sunt:

  • Care sunt interesele lor?
  • Ce vârstă au?
  • Sunt femei? Sunt bărbați? Ambele genuri?

Ex: Poate vrei să te adresezi familiilor care sunt proprietari de afaceri mici, sau poate femeilor de vârstă mijlocie, passionate de fitness.

Cu cât vei restrânge mai mult criteriile legate de publicul țintă cu atât mai specifice vor fi articolele publicate de tine.

Personal Branding

Primul lucru pe care eu l-am descoperit despre personal branding este faptul că oamenii te cumpără mai întâi pe tine și apoi cumpără compania ta.

Întrebările de bază pentru definirea unui brand personal sunt:

  • Pentru ce mi-aș dori să devin cunoscut(ă)?
  • Care ar fi descrierea mea în zece cuvinte?

Ex: Audiența mea este formată din oameni pasionați de dezvoltare personală, lidership și antreprenoriat online.

Pasul următor este să cuplezi articolele tale de imaginea ta de brand.

Adică să creezi conținut care să fie în concordanță cu modul în care tu te descrii.

3. Arată transparență

Probabil te gândești că nu este confortabil să împărtășești lucruri personale, însă oamenii vor mai degrabă să se conecteze cu omul din spatele unui brand.

De ce?

Pentru că așa suntem construiți. Avem încredere în ceea ce cunoștem.

Dacă tu vei oferi valoare și deschidere către ceilalți, vei câștiga respectul acelor oameni. Este o lege a reciprocității.

În concluzie: nu este complicat să devii o persoană apreciată și urmărită în social media. Important este să oferi valoare în zona brandului tău care se adreseză unui public bine țintit. Dacă alegi să fii și o persoană transparent(ă) și coeerentă cu mesajul tău, mai mult ca sigur oamenii îți vor acorda atenție.

Dacă faci aceste acțiuni în mod consecvent vei deveni o persoană cu influență.

Aruncă o privire și la această pagină. Te poți înscrie la un curs care îți dezvăluie cum să-ți construiești cei 4 piloni ai unei afaceri exponențiale construită cu ajutorul internetului și al social media.
Cu prietenie,

Dragoș Bălan


0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *