Dacă nu ai încă un brand personal, citește imediat acest articol!

Publicat de dragosbalan pe

Dacă nu ai încă un brand personal atractiv și vizibil, astăzi te poziționezi în dezavantaj față de aproape fiecare aspect al vieții tale: profesionale, de afaceri și chiar personale.

Branding-ul personal a devenit o necesitate pentru oricine dorește să-și dezvolte mai rapid afacerea, să-și găsească un loc de muncă mai bun, să-și ducă la nivelul următor cariera, să se întâlnească și să construiască relații de o calitate mai înaltă, sau pur și simplu să se remarce.

Să vedem o definiție simplă a ceea ce este Branding-ul personal: acțiunea cuiva care dorește să-și monetizeze numele și cariera lui ca și o marcă prin care transmite un mesaj. Branding-ul personal  este un proces continuu de fixare a unei imagini sau impresii prescrise în mintea celorlalți.

Astăzi, în era social media… oricine are un brand personal unic, indiferent dacă știe sau nu. În această lumină ar trebui să ai grijă de imaginea ta – brand-ul tău personal ar trebui să fie curat, atractiv și vizibil.

Și totuși… sunt încă mulți care nu conștientizează importanța percepției care o lasă numele lor… Din acest motiv doresc să îți enumăr cele mai vizibile motive pentru care ar trebui să să îți construiești un brand personal începând de astăzi:

1. Atragi oportunități

Când ai un brand personal atractiv – clienții, companiile sau poate chiar presa din domeniul în care activezi, te vor găsi și contacta mai ușor.

2. Atragi multe conexiuni în online

Dacă ai un brand personal convingător, oamenii găsesc mai interesantă și de dorit conexiunea cu tine, astfel încât vei atrage mulți oameni care vor dori să se conecteze cu  tine. Dintre aceștia, cu siguranță unii îți vor deveni clienți sau parteneri de business.

3. Inspiri autoritate în rețeaua ta profesională și personală

De câte ori vei participa la evenimente (online sau offline), cei care sunt prezenți îți vor acorda atenție și îți vor căuta proximitatea. Este de la sine înțeles că te poziținezi diferit față de cei care încearcă să-și creeze relațiile pe moment, în stilul clasic: „Bună, numele meu este… și mă ocup cu… „.

4. Îți construiești sau reconstruiești mai ușor afacerea

De fiecare dată când ai nevoie de sprijin în afaceri, un brand personal vizibil poate face minuni. Ai nenumărate exemple de nume mari în acest sens: Richard Branson, Elon Musk, Mark Cuban, Mark Zuckerberg, Bill Gates, Fred Smith, Warren Buffet și chiar Donald Trump – al cărui brand personal poate fi chiar mai mare decât afacerea lui.

5. Obții mai repede și mai ușor un job

Potrivit SHRM, 84% din managerii de resurse umane folosesc social media pentru a face angajări – 96% folosesc astăzi Linkedin. Dar cea mai revelatoare statistică arată că 66% din managerii de resurse umane folosesc Facebook pentru a studia profilul unui candidat. Ei fac asta pentru că încearcă să afle mai multe despre tine decât despre ce scrie în CV-ul tău.

Este o abordare logică pentru selectarea celor mai buni candidați. Candidatul A are un CV impresionant. Și candidatul B are un CV similar impresionant dar brandul personal al primului candidat arată că are un blog cu articole despre teme relevante pentru afacerea companiei. Cine crezi că primește interviul și job-ul?

6. Poți să atragi prieteni noi

Brandul personal îți va aduce și alte beneficii decât cele profesionale. Când ești interesant și oamenii te pot găsi și observa, ei vor dori să se conecteze cu tine la nivel personal.

7. Radiezi încredere

Dezvoltarea propriului brand personal te determină să comunici mai mult cu vocea ta interioară. Te determină să-ți găsești și să-ți exprimi valoarea ta autentică. Procesul de creare a unei brand personal necesită dezvoltare personală, să afli și sa știi cine ești – unicul Tu. Toate acestea construiesc încrederea și stima de sine într-un mod semnificativ.

Indiferent dacă vrei să îți construiești afacerea, să găsești un loc de muncă, să atragi relații influente sau pur și simplu să impresionezi, un brand atractiv și vizibil este cheia. Și este, de asemenea, cheia construirii reputației, a credibilității și, cel mai important, a succesului în viața profesională și personală.

Și, în sfârșit, nu uita niciodată că regula de aur a construirii unui brand personal de succes este autenticitatea!

Aruncă o privire și la această pagină. Te poți înscrie la un curs care îți dezvăluie cum să-ți construiești cei 4 piloni ai unei afaceri exponențiale construită cu ajutorul internetului și al social media.
Cu prietenie,

Dragoș Bălan

Categorii: Business

0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *